Likud’s Gifted Burnished Mother of Pearling

Uncategorized

דארלינג לראות אותי עכשיו. אני צבי. אני ורצונות לדבר איתך את היום הזה. אני לא על ידי בשר ודם, יהודייה, אולם אמרתי לך בוודאי ועם כל רשות של מטרה, גאזל, קורא לצאת לך מכל הלב של הגנה אימהית, חיבה, לנצח על המשמר ודאגה המנחה. אני מ בפסגת ההר הכובשים כפי אני מציית ההוראה של המלך שלי. זה לני. באתי VIGILANT, FORMIDABLE סיבה לדאגה של עמנואל שלי. אני יודע שאת לא נפגעת, של בשר יקיריי המשפחה. יודע אתה לא הייתי נושא תחת הלב שלי אך בתוכו. אני מפציר בך בבקשה תגיד לי מה תופס אותך אז לסיפורי כי אולי שאבין לעזור לשחרר אותך את השרשרת ומתסכל. לא מהסס להראות לי את הקוץ זה יש זקף, גרם נפוחות את הבשר שלך. כי אני יכול לסייע לך להוציא את זה החוצה, להשמיד אותה לחלוטין. איזה טירוף זה הגורמת כאלה עיוותים של נפש, רוח, בשר? . תביא אותי למקומות אפלים אלה, אצעד איתך דרך הצללים של הדאגה שלך. . אל תחשוש אי אפשר להתעלף, אני אשאר איתך, להילחם למטרה שלך איתך.  אני לא ינטוש אותך למען כל האימה בשעות שלך אפל, מעוותות. אני עומד אתה בכושר וכיועץ ונחרצת. מייעץ לך ייעוץ נפלא תמיד של שלו. אנחנו עומדים IMMUTABLY ומן בתוך תא של שלו המועצה. עם THE ויותר חרב. ישרה מקיפים צדקתו. עם כל מההעזה של נאמנות אנו כזקיף בשער שלך. הוא הקים לנצח מאובטח כמו רחב לפתוח בעוד אני הוספת גימור של הפנינה הקסם שלה. ההחלטה שלנו כל, העלייה, הוגדר על spry, bracin זפיר. עם גילוי נאות הוא שלח הנשר מי מרחף עם כוח הנוצץ נערצת באמצעות לווינים טורנטים. הוא ינשק אותך עם שירו של חופש בשבילך עכשיו.. תקשיבי לי הצב של יקירי יונים של חיפשו אחרי החיבה. כאן את קורי עכביש התכרבלו כמו אינדיאני עם הנשיקה של עמנואל שלי.עמנואל האהבה שלי רצונות הפנים שלי. Whisp עמנואל אהבה שלי עמנואל האהבה שלי רצונות הפנים שלי. הסודות של לחישה עמנואל האהבה שלי לי בתוך שלו עדין ורך חיבוק. הוא מצא לי את הקינוח איתך הדאגה היקר שלי. תקשיב כפי אני לוחשת בחיבוקו.לבוא ולהאזין שלנו טומה היקרה ביותר בין הכוכבים. אנחנו לשעשע אתכם לתוך אקסטזות לא ידוע המהולל הזה נבט מזרע את נטע עם כל הזרע נטועים כל טיפול בתוך הלב של הגן של עמנואל. אנו מאכילים אותך עם המן BOUNTIFULLY שפע בשפע, נמצא רק בתוך מעמקי הלב חלול.עמנואל מנשק אותי על השפתיים שלי של מזמנים שלי יקירתי. הוא משתוקק הרצון שלי. . בוא, הבה לשעשע אתכם עם גרייס מנצנץ של התשוקה כפי שאנחנו ללטף אותך עם “טומה של Emmanuel של Embracing Desirous יקר”.כולה של אנג’ל למקהלה לשיר כמו הכנפיים שלהם מברשת הנבל thrumming.ילדים יקרים, מתכסה שעמנואל ואני נחלוק מהרצון שלנו איתך עכשיו כפי שהפצרנו אתה לפלירטוט בעוד אנחנו תפליא, “חיבוק אוהב ממתין לך ביחסי אהבה שלי “חיבוק אוהב ממתין לך הנאווה היפה שלי”.Toming שלנו resounds permeably לאורך המסדרון של קורי עכביש חיבוקים גורם הקירות כדי רעד כפי שהם סופגים להתייחס שלו; הם לרעוד כאשרת מלאת התקווה שלהם. לשמוע ליטוף שלנו כפי שאנחנו מהדהדים דולצימר תרומבין להונות אותך לתוך נכונות. מכיר את הכישוף שלי איתך אהובתי. בא לי שלי יקירתי לבבות הוגן הנעורים שלי רצון מבורך היא מתכסה התענוגות זוהרת העולמות.אנו מזמינים אותך מרגיש את המגע של הצו הראשוניים שלו. כאן איתי בלב חלול של שלי!  לשיר את זה עבור שלי לי עיניים לשיר בקול על חומת עיניים שלי לי צבי. הדלעת היא splendorous והיא תשוקתי את נשיקותייך פרפר על השפתיים הרועדות שלי. מגיעים עם התענג על כניעה מרצון אשא לי שלי הנאווה מקסים.  אלי עמנואל.עמנואל סיפר לי על המרדף שלו עלי. כאן הוא משתוקק שאתה שומע.  אני גם רוצה לדעת על המרדף שלי איתו. עמנואל, דיברתי עם שלמה ודיבר, שלמה, מיד רואה את חברו עמנואל, את המילים האלה,: “הקול של להנות מטרה שר בשבילך”.העד אמא כפי שהיא מרגישה הדשא הרך להשפיע בכל מקום את גופה היפה שלה חוצה התוחמת בצלע הגבעה שופעת. הצבי עיניה ערמונים מסתכל עליך, הצבי עיניה ערמונים מסתכל עליך, היא אומרת, “עולות אהוב שלי יקירתי, שלי, שלי מקסים הנאווה. . לברוח יחד איתי כי עכשיו החורף מועבר. הגשם נגמר והלך הפרחים פורחים בשפע מעל כל הארץ. ניחוח שלהם הוא מלא המדריכות, מתוק, מפתה.  הזמן לשירה הוא לבוא, את מלו מקללו הגיעה השעה לשירה והוא מקללו הלחן של השיר של יונה ההומות גדושה התענג על שבג הכנועים. היא לובשת הבגדים של תשוקה עמוקה קטיפה. היא יודעת שהתזמון כפי היא שרה יחד עם פעמוניה שרה. לראות אותה כפי שהיא מופיעה מעל ההר לשיא. . תראי. היא מחפפת ההרים עכשיו. בעוד הקש כל תוך הקשה על פניהם של הסלעים סטוני שומרים על הפסגה, איתה נחוש, ריקודים סיירה הפרסות.  היא מעוררת את התגובה שלהם, כמו האבנים הם נאנח הם בוכים, “תשוקה ממתין לך”. היא בצורה ללא הרף ועבור הנשיקה של מעיינות־חמים עלו הבן.  שלי מענגת היא לראות שאתה שמח על התענוג שלי לגבי הרצון שלך. שלי מענגת היא לראות שאתה שמח על התענוג שלי לגבי הרצון שלך.עץ התאנה מציעה שלה פירות ועסיסי, עלי הכותרת שלו ללא הרף משקפות מנסרות המפוארת גוונים. מתעוררות יקירתי, שלי היקרים אחד וגונבת איתי תן לי לראות את הפנים שלך- . תן לי לשמוע את הקול שלך עבור הקול שלך הוא מתוק הפנים שלך הוא מקסים. אתה הוא אהובי המוזה, השיר שלי זה אתה ואני את השיר אתה ונותרה עד תחילת מינה בידיעה מלאה. הצללים נמלטו ולכן רצוני ארנסט האהובה שלי ולא לצאת מכאן עם עמנואל אותי. ” ילדים יקרים את שמה של אימך הוא

The Hollow Heart

Leave a Reply

